کارشناس خودرو از شنبه تا جمعه ساعت 8:00 الی 20:00

مزایای کارشناسی خودرو اقای تست

 مزایای کارشناسی خودرو اقای تست

مزایای کارشناسی خودرو اقای تست

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از مزایای کارشناسی خودرو اقای تست اشنا کنیم و بگوییم که کارشناسان ما چه فوایدی برای شما دارند.

یکی از اولین گام هایی که برای درخواست کارشناس خودرو باید انجام دهید این است وارد وبسایت اقای تست شوید و یا با تماس با شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در رابطه باشید و یا با پر کردن فرم موجود از با اپراتور های ما ارتباط برقرار کنید.

پس از اینکه درخواستتان را ثبت کردید در کمتر از 30 دقیقه کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و در کمترین زمان ممکن کارشناس در محل حاضر خواهد شد. حضور در کمتر 30 دقیقه کارشناس در محل یکی از مزایای کارشناسی خودرو در اقای تست است.

کارشناسی خودرو در مجموعه اقای تست با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های بررسی موجود در بازار، خودرو را از لحاظ رنگ و بدنه، فنی و موتور، سیستم فرمان و تعلیق و آپشن‌ها به صورت کامل (در کمتر از یک ساعت) انجام می‌شود.
بعد از اینکه کارشناسی خودرو شما به اتمام رسید. یک گزارش رسمی از تمام جزییات خودروتان به شما تحویل داده می‌شود.

برگه گزارش رسمی کارشناسی شامل چه چیزهایی می‌شود

در این گزارش تمامی اطلاعات به طور رسمی به شما داده می‌شود.
به عنوان مثال در ماشین‌های خارجی آپشن‌ها، امکانات رفاهی، تجهیزات پارک، کروز کنترل، تنظیمات وضعیت رانندگی، تجهیزات الکتریکی صندلی‌ها، تنظیم کننده موقعیت غربیلک، سان‌روف و تجهیزات، سقف برقی (کروک/پانوراما)، سیستم صوتی تصویری، سیستم هدایت خودکار (GPS) بررسی می‌شود.
در انتها مواردی همچون:

  • باله ی عقب خودرو
  • اپشن های داخلی
  • یخچال یا جعبه خنک‌کننده
  • اینورتر
  • باربند
  • پرده‌های خودرو
  • بکسل‌بند یدک‌کش
  • وینچ
  • ابزارهای خودرو

کارشناسی بدنه خودرو به چه صورت انجام می‌شود

کارشناسی بدنه خودرو توسط کارشناس و با استفاده از تجهیزات دیجیتال و حرفه‌ای و تجربه بالای کارشناسان در تشخیص رنگ خودرو به صورت چشمی‌انجام خواهد شد.
و گزارشی که در انتها به شما داده می‌شود وضعیت بدنه خودرو نیز در ان قید خواهد شد.
در ایتم کارشناسی اپشن های خودرو این نکته را باید در نظر داشته باشید که کارشناس خودرو ما با استفاده از دستگاه دیاگ توسط کارشناسان ماهر خودرو مورد بررسی و کارشناسی ماشین قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از مزایای کارشناسی خودرو در اقای تست این است که تمامی قسمت های خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد. و بعد از اتمام کارشناسی یک تست رانندگی با عنوان تایین سلامت خودرو به شما داد می‌شود.
اسیب هایی که در سپر و گلگیر خودرو به وجود می‌آیند یکی از رایج ترین اسیب های موجود در خودرو هستند که در صورت تصادف اول سپر و گلگیر خودرو دچار اسیب دیدگی می‌شود.
برخی از اسیب ها را می‌توان از انها چشم پوشی کرد اما بعضی دیگر را هرگز.
به طور مثال برای تشخیص رنگ خودرو باید تمامی قسمت خودرو را بررسی کنید و ببینید که ضخامت رنگ ان با قسمت های دیگر متفاوت است یا نه.
اگر به طور مثال تمامی قسمت های خودروتان را رنگ کرده باشید. با دستگاه تشخیص رنگ کاملا می‌توان تشخیص داد یک لایه رنگ روی رنگ اصلی امده است.

مزایای کارشناسی خودرو در اقای تست
مزایای کارشناسی خودرو در اقای تست

مزایای کارشناسی خودرو در اقای تست

در نتیجه بیش از 400 نقطه از خودروتان مورد کارشناسی و بررسی قرار خواهد گرفت.
اما اگر خودروتان را برای کارشناسی در مراکز فروش ببرید حدودا 200 تا 250 نقطه از خودروتان مورد بررسی قرار خواهد گرفت که چندان قابل اعتماد نیست.
از سوی دیگر اگر کارشناسی خودروتان را به عهده افرادی که در مراکز فروش هستند بسپارید هیچ ضمانتی بابت ان دریافت نخواهید کرد.
سپردن کارشناسی خرید و فروش خودرو به مجموعه اقای تست. مزایایی مانند افزایش اعتماد مشتری، صرفه‌جویی در هزینه، زمان و انرژی، اطلاع از حدود قیمت خودرو و اطلاع از معایب آن را در بردارد.

گزارشی که توسط کارشناس خودرو اقای تست به شما ارائه می‌شود کاملا جامع واساسی است.
و از تمام زوایا عکس گرفته می‌شود و به قدری دقیق است که حتی کاربر نیازی به دیدن خودرو از نزدیک احساس نمی‌کند.
اگر شما درخواست فروش خودروتان را داشته باشید بعد از اینکه کارشناسی به اتمام رسید. کیفیت خودروتان توسط کارشناس شناسایی شده قیمت گذاری روی ان شکل می‌گیرد.
اگر می‌خواهید مراحل قیمت گذاری روی خودروتان را بدانید کلیک کنید.
بعد از اینکه قیمت گذاری توسط کارشناسان ما انجام شد. قیمت نهایی توسط کارشناس ما به خریدار گفته خواهد شد و همچنین مشاوره قیمت صرفاً پیشنهادی است و مالک خودرو تصمیم‌گیرنده نهایی در مورد قیمت خواهد بود.

4.7/5 - (3 امتیاز)

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناسی خودرو