تماس با ما

تماس با کارشناس خودرو

صفحه تماس با کارشناس خودرو جهت ارائه خدمات در حوضه کارشناسی فروش یا فنی خودرو راه اندازی شده است. خرید یا فروش خودرو می‌تواند یک مسیر شیرین یا سخت و خسارت بار باشد. اما تفاوت دو مسیر متفاوت از کجا شروع و به چه مسائلی بستگی دارد؟

سوالات رایج

بعلاوه ما سوالات رایج را برای شما در قالب سوالات متداول کارشناسی خودرو گرد هم آورده و پاسخ داده‌ایم. در صورتی که در صفحه سوالات متداول پاسخ سوال خود را نیافتید یا مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید، لطفا از طریق متدهای تماس با ما در ارتباط باشید.

نمادهای کنار صفحه شماره‌های تماس ثابت و همراه کارشناسان ما هستند. همچنین می‌توانید از طریق ابزار واتس اپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در هر زمان می‌توانند بهترین مشاور برای خریداری یا فروش خودرو مورد نظر شما باشند. مشاوره بصورت کاملا رایگان انجام می‌گردد.

جزئیات تماس

  • تلفن ثابت

    02186121820

  • تلفن همراه

    09128016381

  • آدرس

    تهران، سهروردی شمالی

اگر قصد خرید یا فروش خودرو دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم، عجله نکنید!

کارشناسی خودرو با هزینه‌های بسیار پایین با ضمانت 200 میلیون ریالی آقای تست و گزارش کتبی از کارشناسان ما با بیش از یک دهه تجربه می‌تواند از خسارات سنگین مالی پیشگیری کند. درباره نحوه این پیشگیری بصورت آنلاین در صفحات دیگر وبسایت مطالعه کنید یا هم‌اکنون از طریق متدهای تماس مشاوره رایگان بگیرید!

ما سوالات رایج را برای شما در قالب سوالات متداول کارشناسی خودرو گرد هم آورده و پاسخ داده‌ایم. در صورتی که در صفحه سوالات متداول پاسخ سوال خود را نیافتید یا مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید، لطفا از طریق متدهای تماس با ما در ارتباط باشید.

نمادهای کناری صفحه شماره‌های تماس ثابت و همراه کارشناسان ما هستند. همچنین می‌توانید از طریق ابزار واتس اپ زیر آن با ما در ارتباط باشید.

به این مقاله امتیاز دهید